Wednesday, March 5, 2008

Trip 05 Tuas Yan '04 Mac 08' [02/08]

Trip : SG1 02/08
Lokasi : Tuas Yan
Tarikh : 04 Mac 2008
Tekong : Jasmie Sungai Udang

Ahli Komplot ;
1) Mizi / MiJ
2) Fuad / MFF
3) Mizal
4) Alem
5) Mat BD
6) Sapian

Hasil tangkapan;
1 ekor tenggiri
3 ekor Cobia
14 ekor Menggabang
Cencaru,talang

Persiapan awal setiba di kuala...mana tekong nih...matahari dah tinggi woii
Kita punggah barang masuk bot dulu lah...tekong do membuta lagi kot..
Huluq...huluq mai..jatuh umpan nih...punggahhhh
Alem....sambut beg keramat aku nih...
Baru lega demam nih...buleh tahan ka??Mizal merenung aura tenggiri...
Suasana bening pagi...bot keluaq abih dah...kami tak jalan lagi ooo
Pian..hang nak kepak rod mana satgi....aku tak kisah..mana pun boleh..
Pergghhh....senjata masing2 dah perasap semalam..kilat-miut...
Sapian pun nak bergambor gak
Semangat gila brader pian nih...
Sebahagian umpan lanun-lanun.........
Baru nak bertolak dari jeti selepas mendengar kuliah subuh...
Jam berapa mau sampai daaa....
Sesi apollo di umjam nyok....kumpau..ikan dah masuk sekolah dahh..
Kulit terbakaq pun takpa...janji bahagia...kihkihkih
Hampa semua takmo makan...aku makan sorang2....
Hasil sulung tenggiri kaedah drifting...casting kumpau...
Baik aku layan apollo...kata MFF...
dan hasilnya...........
Tenggiri takdak kita layan sotong pun best gak....
lagi............
lagi................
dan lagi.............
dan inilah hasilnya....................
patut la tenggiri takdak....rupanya takut kat cobia...Mizal ngan aksi cobia
Pian pun nak gambor gak....buleh.....
Last post.....
Turn aku plak.....BD...

0 comments:

 
© free template by Blogspot tutorial